Games Beaten: 135/709
Genre: Platform
Goal: Defeat Black Dragon (Round 6-2)
Arvosana: 7/10
Vaikeusaste: 4/10
Vaikeusaste: 4/10
Näet kauniin tytön. Varmaan kauneimman mitä olet koskaan nähnyt. Tyttö näyttää surulliselta...tai pelokkaalta. Hänet on vangittu kuplaan ja joku paha seisoo hänen vierellään. Tyttö katsoo sinua kohti ja huutaa nimeäsi, Astyanax, Astyanax!Sitten heräät unesta...
Olet Astyanax, 15 vuotias opiskelija Greenview Highissä. Nukkumista ei ole viimeaikoina tullut liiemmin harrastettua sillä tämä mystinen tyttö on häirinnyt unia. Häntä pidetään vankina, mutta et ole varma että missä.
Yhtenä päivänä kun Astyanax on matkalla koulusta kotiin, hänen mieleensä tulee tuo tyttö ja se että miksi häntä pidetään kuplassa vankina.
Yhtäkkiä taivas vaihtaa väriä ja aurinko muuttuu violetiksi tulipalloksi. Tämän jälkeen kaikki mustenee...
Mukava tasoloikka jokseenkin hieman kankea. Se ei kuitenkaan hirveästi häirinnyt.
Goalina oli läpäistä kenttä 6-2 ja tappaa viimeinen pomo.
Kentät oli perinteisiä tasoloikkia joissa käveltiin vasemmalta oikealle. Kentän lopussa odotti ensin pienempi pomovastus. Tason toisen kentän lopussa odotti sitten tämä pienempi pomovastus ja vielä itse pääjehu jotka piti tappaa samalla energiapalkilla.
Loputtomat continuet tekivät tästä kyllä tosi helpon. Pomotkin olivat melkoisen helppoja tuhota. Muutama loppupään kentät olivat hieman hankalampia, mutta ei mitään järisyttävän vaikeaa.
Kentistä sai päivityksiä aseeseen ja energiaa. Päivityksen menetti jos kuoli.
Pelin aseita pystyi käyttämään joko nopealla lyöntitahdilla tai lataamalla asetta. Aseella oli siis latauspalkki. Jos malttoi odottaa palkin latautumisen ihan loppuun asti, isku on paljon voimakkaampi. En edes alussa kiinnittänyt tähän huomiota, räimin vaan menemään :D
Palkki kasvoi aina vähäsen kun peli eteni. Lopussa välibossitkin kuolivat muutamalla iskulla.
Pelissä oli käytössä myös taikamittari. Taikavoima, jota pystyi käyttämään, oli kyllä kunnon ruuduntyhjennys. Oli kyl kätevä monissa tilanteissa ja tämä tappoi bossit sekä minibossit aika sähäkkään.
Viimeisen kentän aloitus oli vähän perseestä. Alussa oli huone jossa oli yksi ovi. Kokeilin vaikka mitä nappeja mutta ei vaan ovesta päässyt sisään.
Sitten viimein tuurilla se meni kun käytti taika-iskua. Tai näin luulin että ovesta pääsi taika-iskua käyttämällä. Ovia oli tässä paikassa paljon ja rupesin miettimään että mitenhän tämän pääsee läpi kun taikaa ei saa lisää mistään.
Selvisikin että ovista mennään sisään kun painaa ylöspäin nappia tarpeeksi pitkään pohjassa. Okei, onhan tuo ihan hyvä varokeino että ei mene väärästä ovesta kun kenttäkin on "mene oikeasta ovesta" -sokkelo mutta c'moon.
Kuitenkin tottunut että ovista mennään vain nappia näpäyttämällä.
Viimeistä pomoa piti pari kertaa yrittää ennen kuin se kaatui. Se osasi tehdä jähmettämistaijan ja Astyanax jähmettyi hetkeksi paikalleen. Näin pomo sai monta ilmaista iskua tehtyä.
Musiikit oli ihan menevät ja pelikin näytti kivalle. Välivideoita oli yllättävän paljon ja niitä oli mukava katsella :)
Oli kyllä positiivinen yllätys, ei millään tavalla ollut tuttu tämä peli.
Olet Astyanax, 15 vuotias opiskelija Greenview Highissä. Nukkumista ei ole viimeaikoina tullut liiemmin harrastettua sillä tämä mystinen tyttö on häirinnyt unia. Häntä pidetään vankina, mutta et ole varma että missä.
Yhtenä päivänä kun Astyanax on matkalla koulusta kotiin, hänen mieleensä tulee tuo tyttö ja se että miksi häntä pidetään kuplassa vankina.
Yhtäkkiä taivas vaihtaa väriä ja aurinko muuttuu violetiksi tulipalloksi. Tämän jälkeen kaikki mustenee...
Mukava tasoloikka jokseenkin hieman kankea. Se ei kuitenkaan hirveästi häirinnyt.
Goalina oli läpäistä kenttä 6-2 ja tappaa viimeinen pomo.
Kentät oli perinteisiä tasoloikkia joissa käveltiin vasemmalta oikealle. Kentän lopussa odotti ensin pienempi pomovastus. Tason toisen kentän lopussa odotti sitten tämä pienempi pomovastus ja vielä itse pääjehu jotka piti tappaa samalla energiapalkilla.
Loputtomat continuet tekivät tästä kyllä tosi helpon. Pomotkin olivat melkoisen helppoja tuhota. Muutama loppupään kentät olivat hieman hankalampia, mutta ei mitään järisyttävän vaikeaa.
Kentistä sai päivityksiä aseeseen ja energiaa. Päivityksen menetti jos kuoli.
Pelin aseita pystyi käyttämään joko nopealla lyöntitahdilla tai lataamalla asetta. Aseella oli siis latauspalkki. Jos malttoi odottaa palkin latautumisen ihan loppuun asti, isku on paljon voimakkaampi. En edes alussa kiinnittänyt tähän huomiota, räimin vaan menemään :D
Palkki kasvoi aina vähäsen kun peli eteni. Lopussa välibossitkin kuolivat muutamalla iskulla.
Pelissä oli käytössä myös taikamittari. Taikavoima, jota pystyi käyttämään, oli kyllä kunnon ruuduntyhjennys. Oli kyl kätevä monissa tilanteissa ja tämä tappoi bossit sekä minibossit aika sähäkkään.
Viimeisen kentän aloitus oli vähän perseestä. Alussa oli huone jossa oli yksi ovi. Kokeilin vaikka mitä nappeja mutta ei vaan ovesta päässyt sisään.
Sitten viimein tuurilla se meni kun käytti taika-iskua. Tai näin luulin että ovesta pääsi taika-iskua käyttämällä. Ovia oli tässä paikassa paljon ja rupesin miettimään että mitenhän tämän pääsee läpi kun taikaa ei saa lisää mistään.
Selvisikin että ovista mennään sisään kun painaa ylöspäin nappia tarpeeksi pitkään pohjassa. Okei, onhan tuo ihan hyvä varokeino että ei mene väärästä ovesta kun kenttäkin on "mene oikeasta ovesta" -sokkelo mutta c'moon.
Kuitenkin tottunut että ovista mennään vain nappia näpäyttämällä.
Viimeistä pomoa piti pari kertaa yrittää ennen kuin se kaatui. Se osasi tehdä jähmettämistaijan ja Astyanax jähmettyi hetkeksi paikalleen. Näin pomo sai monta ilmaista iskua tehtyä.
Musiikit oli ihan menevät ja pelikin näytti kivalle. Välivideoita oli yllättävän paljon ja niitä oli mukava katsella :)
Oli kyllä positiivinen yllätys, ei millään tavalla ollut tuttu tämä peli.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti